ebyru: (Default)
[personal profile] ebyru
Friends only banner updated April 10th, 2009.


(pic credit to [livejournal.com profile] arashi_yuuki)

This journal is semi-friends only.
I won't be adding anyone for fanfiction (since it's mostly unlocked), but if you'd like to add me for other reasons, leave a comment below. :)

My Kpop Parodies
Click HERE for the masterlist

Resources
Click HERE for the masterlist

Masterlist of RPF/RPS
Click HERE
Masterlist of everything else (FPS/FPF)
Click HERE
Writing community (that I share with other awesome writers) HERE
Page 1 of 5 << [1] [2] [3] [4] [5] >>

Date: 2006-12-03 08:37 pm (UTC)
From: [identity profile] xprincess-jenx.livejournal.com
Well I like Arashi, W-inds, Jrock, Vkei but not you..what do I do? Can I still join.


HAHA im kidding ^___^

Date: 2006-12-04 05:24 pm (UTC)
From: [identity profile] trickylady.livejournal.com
pfft. who are you?....lolz.

<.

(no subject)

From: [identity profile] xprincess-jenx.livejournal.com - Date: 2006-12-04 08:28 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] trickylady.livejournal.com - Date: 2006-12-06 02:55 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] xprincess-jenx.livejournal.com - Date: 2006-12-07 04:37 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] trickylady.livejournal.com - Date: 2006-12-07 05:19 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] xprincess-jenx.livejournal.com - Date: 2006-12-08 12:54 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] trickylady.livejournal.com - Date: 2006-12-08 06:27 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] xprincess-jenx.livejournal.com - Date: 2006-12-09 02:41 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] trickylady.livejournal.com - Date: 2006-12-09 04:52 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] xprincess-jenx.livejournal.com - Date: 2006-12-17 01:43 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] trickylady.livejournal.com - Date: 2006-12-17 02:48 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] xprincess-jenx.livejournal.com - Date: 2008-02-09 08:21 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] trickylady.livejournal.com - Date: 2008-02-09 04:35 pm (UTC) - Expand

Date: 2007-02-19 06:25 pm (UTC)
From: [identity profile] zomgdorama.livejournal.com
Hey,
sorry for friending you without first asking... but I tried to comment here, and it wouldn't allow me since only friends can comment. But thanks for the add!
I too like arashi. And slowly but surely getting into jrock and vkei :)

Date: 2007-02-19 06:40 pm (UTC)
From: [identity profile] trickylady.livejournal.com
I should fix that. lmao. xD

^-^ that's cool.

konbawa

Date: 2007-03-03 01:24 am (UTC)
From: [identity profile] hikarru.livejournal.com
... Where do I start? ^^
Lyndsey talks about u all the time

You added me monthes ago ~flash backs~
..vk band

This is the first time that I have been able to get back to u....

~I love Japan~

wanna go there often

international music, anime,etc...

I love Canada... Do you live near where Anne of Green Gables was filmed?

Re: konbawa

Date: 2007-03-03 05:43 am (UTC)
From: [identity profile] trickylady.livejournal.com
I remember you. LOL.

my memory isn't that bad. xD

I have no idea where that was filmed first of all..so i couldn't answer. lolz.

I live in Montreal. one of the most popular cities in Canada. ^-^

doesn't happen quite often...

Date: 2007-03-03 01:26 am (UTC)
(deleted comment)

Date: 2007-03-07 06:59 pm (UTC)
From: [identity profile] trickylady.livejournal.com
hey. ^-^

maybe we can hang out sometimes. LOL.


which one? hahah.

hajimemashite. <3
(deleted comment)

(no subject)

From: [identity profile] trickylady.livejournal.com - Date: 2007-03-07 10:34 pm (UTC) - Expand

Date: 2007-03-08 03:44 am (UTC)
From: [identity profile] aibakalyn.livejournal.com
Hi~ Sorry, I friended you first. Buuuuuuttttttt I tried to comment here long ago..and it wouldn't let me. And now we're friends. Yay~!

Hm. where do I start? Oh yes. Arashi :] Yap. I just love your fiction. and your picture spams. And your icons :]]
And I wouldn't say I really like Jrock, but I do like one band. So that's a start :]

Date: 2007-03-08 03:46 am (UTC)
From: [identity profile] trickylady.livejournal.com
LOL. Ionno. this post is moody.

sometimes people can comment, sometimes they cant. <.<''

..keke. that's most of what I post about, so i think you're safe. xD [bows]

douzo yoroshiku. onegashimasu. ^-^

(no subject)

From: [identity profile] aibakalyn.livejournal.com - Date: 2007-03-08 04:06 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] trickylady.livejournal.com - Date: 2007-03-08 04:11 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] aibakalyn.livejournal.com - Date: 2007-03-08 04:23 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] trickylady.livejournal.com - Date: 2007-03-08 04:25 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] aibakalyn.livejournal.com - Date: 2007-03-08 04:29 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] trickylady.livejournal.com - Date: 2007-03-08 04:31 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] aibakalyn.livejournal.com - Date: 2007-03-08 04:32 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] trickylady.livejournal.com - Date: 2007-03-08 04:33 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] aibakalyn.livejournal.com - Date: 2007-03-08 04:38 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] trickylady.livejournal.com - Date: 2007-03-08 06:31 am (UTC) - Expand

Date: 2007-03-27 01:35 pm (UTC)
From: [identity profile] hajimetenoasa.livejournal.com
*adds you*

can i? can i? i'm aiba's crazy fan and someday, i wanna go to japan and stalk him XD; he's too irresistible! ahaha, i should shut up now XD;;

friends? XDDD;

Date: 2007-03-27 04:28 pm (UTC)
From: [identity profile] trickylady.livejournal.com
lolz, I added you first. xD

you don't need to ask then..hahha.

hai, tomodachi dayo~! ^-^

Date: 2007-09-05 02:15 am (UTC)
From: [identity profile] h-e-n-j-i-n.livejournal.com
elo! i followed you from adfirmatiosg's journal.

prease to add a coat west fan ♥

Date: 2007-09-05 02:41 am (UTC)
From: [identity profile] trickylady.livejournal.com
ahah..

yay~~ my first real coat fan.
although i converted a few ppl...>DD

hajimemashite! -adds-

Date: 2007-11-13 07:00 pm (UTC)
From: [identity profile] petite-ran.livejournal.com
The world should get more yaoi. XD
Let us be friends.

Date: 2007-11-13 07:07 pm (UTC)
From: [identity profile] trickylady.livejournal.com
lolol~~

yay.

-adds- xD

Date: 2007-11-17 10:53 pm (UTC)
From: [identity profile] lord-cellytron.livejournal.com
Added you back!

Date: 2007-11-18 02:44 am (UTC)
From: [identity profile] trickylady.livejournal.com
yay~~ welcome to my demented friends' list!

Date: 2007-12-10 01:42 am (UTC)
From: [identity profile] jun-x-kohta.livejournal.com
HAHA never thought about adding you! OMG!!! Thats smart~~
*TOTAL FAIL!D:*
Like the banner though ;D It's much love! ♥

Date: 2007-12-10 02:41 am (UTC)
From: [identity profile] trickylady.livejournal.com
LOL. I never mentioned it because I thought I already had..xDDD

Welcome aboard! ♥

Date: 2007-12-16 09:29 am (UTC)
From: [identity profile] arisan.livejournal.com
Hey! I happened to stumble across your blog today while reading a coat west fic at another journal (mousapelli) I noticed we're both from Montreal, and both seem to have an interest in JE & J-rock! (Do you like Gackt/MM by any chance?) Do you mind if I friend you? It's rare to meet people from the same fandoms that actually live in your city... I thought it was kinda cool. XD

Well... mata! ^^

Date: 2007-12-16 05:15 pm (UTC)
From: [identity profile] trickylady.livejournal.com
lol.

I'm being stalked! haha, jokes.
I like Gackt, but MM - not so much. lol.

lol, it is cool.
But all the ones that add me never have time to meet me..LOL
how sad.

Date: 2008-01-15 11:54 pm (UTC)
From: [identity profile] freedomthisway.livejournal.com
Hi, It's me! Your #1 fans and stalker!

Is that a good enough reason for you to add me as a friend? ^^

If not, I can always stalk you more. LOL

I've added you to my friends list, so...

Hi, friend!

Date: 2008-01-16 01:44 am (UTC)
From: [identity profile] trickylady.livejournal.com
hai~~~

irasshaimase~! lol. hope you talk to all my crazy friends too..xDD

many perverted girls on my list. don't be scared! haha

hi

Date: 2008-02-10 04:57 am (UTC)
From: [identity profile] stephyalexis.livejournal.com
hi i added you love coatwest, arashi mmm (^_^)

Re: hi

Date: 2008-02-10 06:39 am (UTC)
From: [identity profile] trickylady.livejournal.com
lol. nice to meet you. ^-^

(adds back)

Date: 2008-02-10 11:36 pm (UTC)
From: [identity profile] hakkais-shadow.livejournal.com
Hey there,

Just a fellow Arashi and Coatwest fan :) Love your writing.

J.

Date: 2008-02-11 02:17 am (UTC)
From: [identity profile] trickylady.livejournal.com
nice to meet you.

it's rare I can find someone who likes both.
you wouldn't also happen to like meev? (fat chance..lol)

-adds you- welcome aboard my dear. ^-^v

(no subject)

From: [identity profile] hakkais-shadow.livejournal.com - Date: 2008-02-19 05:12 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] trickylady.livejournal.com - Date: 2008-02-19 06:01 pm (UTC) - Expand

Date: 2008-02-28 07:17 pm (UTC)
From: [identity profile] penmi.livejournal.com
OMG OMG OMG!!!!
Bwahahaha...
I just saw your Ohno-icon somewhere... arashi_on or whatever.
And it totally cracked me up.

Well hello there. I'm Porhno.

I'm sorry for this totally mindless post.
I just can't stop laughing....
>_> I'm easily amused and just wanted to tell you congratulation for having one of the most awesome icons around!

Date: 2008-02-29 02:43 am (UTC)
From: [identity profile] trickylady.livejournal.com
lol.
THANK YOU.

usually ppl don't find that to be my best, but I personally love it. xD~

i thought you were commenting to add me..LOL.

nice reading ya though.

(no subject)

From: [identity profile] penmi.livejournal.com - Date: 2008-03-01 02:02 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] trickylady.livejournal.com - Date: 2008-03-01 07:58 am (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] penmi.livejournal.com - Date: 2008-03-01 12:17 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] trickylady.livejournal.com - Date: 2008-03-01 04:19 pm (UTC) - Expand

^^I added U

Date: 2008-03-07 09:49 pm (UTC)
From: [identity profile] ladiifresa13.livejournal.com
Hey!! I added u plz add me bac I love Jrock, Arashi to death and Vkei and u (I think u iz cool). Miyavi is also a fav artist I luv his music. I'm new to LJ btw so Yoroshiku

Re: ^^I added U

Date: 2008-03-08 03:54 am (UTC)
From: [identity profile] trickylady.livejournal.com
hai hai.

doumo! <3

Date: 2008-03-12 05:09 am (UTC)
From: [identity profile] nishasha.livejournal.com
Um, added? *spazzes frantically* I haven't been on LJ in so long, I can't remember anything. D:

Date: 2008-03-12 05:28 am (UTC)
From: [identity profile] trickylady.livejournal.com
but we're already friends.

are you sure you didn't comment on the wrong post? xD

(no subject)

From: [identity profile] nishasha.livejournal.com - Date: 2008-03-12 05:48 am (UTC) - Expand

Date: 2008-03-14 10:25 pm (UTC)
From: [identity profile] mojolove.livejournal.com
i stalked your ff over at arashirabu. XD me love some good yaoi. you write some good yaoi. me love arashi. you do too, ne? me love your pohrno icon.

is that enough reason to be friends? i hope so.

Date: 2008-03-15 01:59 am (UTC)
From: [identity profile] trickylady.livejournal.com
lol.

yokosou~~<3 xD

hope you'll like what you see.
beware of pornstars alongside arashi and miyavi. haha

Date: 2008-03-16 05:03 am (UTC)
From: [identity profile] bellawesome.livejournal.com
I love sho/nagi & arashi. That's a few things in common, let's be friends? =DD

Date: 2008-03-16 05:17 am (UTC)
From: [identity profile] trickylady.livejournal.com
hahahah.

that's enough things for me~<3

yoroshiku.

:D

Date: 2008-03-26 02:12 pm (UTC)
From: [identity profile] nogah.livejournal.com
I came here, oddly enough, through an icon that you made and someone else used. Anyway, I'm curious about your Arashi stuff, so I'm friending you. Friend me back? *poke poke*

Re: :D

Date: 2008-03-26 03:35 pm (UTC)
From: [identity profile] trickylady.livejournal.com
LOL.

you're surprisingly not the first to say that. xD~
I'll add you too~~

^-^b. hajimemashite.

Re: :D

From: [identity profile] nogah.livejournal.com - Date: 2008-03-26 05:47 pm (UTC) - Expand

Date: 2008-04-05 02:38 pm (UTC)
mmestrange: inkwell with quill (sarcastic hurrah (Garfield))
From: [personal profile] mmestrange
Shoko here. Decided to join in the mayhem on the instigation persuasion of Junko. Added you on vox as well by the bye.

Date: 2008-04-05 03:45 pm (UTC)
From: [identity profile] trickylady.livejournal.com
lolol.

yoroshiku onegaishimasu~~

(bows)

Date: 2008-04-12 05:14 pm (UTC)
From: [identity profile] chiaralovesnino.livejournal.com
HI. :) Im really like reading your post and Im an Arashi Fan too! I want to be friends with you. :D I also love reading your Fanfics. :D

We have a house in Montreal and in Toronto (rest/vacation house whatever you call it, but im in the Philippines). So as a fan of your fics, I want to be friends with you. I hope you wont mind. :)

Date: 2008-04-12 05:30 pm (UTC)
From: [identity profile] trickylady.livejournal.com
lol.

no problem!

(bows)

but I feel I should tell you that I'm nicknamed Kazuko. lol.

nice to meet you!

Date: 2008-04-12 05:36 pm (UTC)
From: [identity profile] chiaralovesnino.livejournal.com
Okay, thank you for befriending me Kazuko-chan. I hope you wont mind again that Im calling you with the suffix -chan in it. Im sweet actually. :)) SWEET AS A LOLLIPOP. Haha, kidding. :D

Date: 2008-04-12 05:48 pm (UTC)
From: [identity profile] trickylady.livejournal.com
lol..why didn't you click on reply...instead of writing a whole new comment. xD~

sweet as a lollipop? what sign are you? haha

(no subject)

From: [identity profile] chiaralovesnino.livejournal.com - Date: 2008-04-12 05:51 pm (UTC) - Expand

(no subject)

From: [identity profile] trickylady.livejournal.com - Date: 2008-04-12 05:55 pm (UTC) - Expand

Date: 2008-04-29 10:23 am (UTC)
From: [identity profile] laftkeichan.livejournal.com
hey,
i just add u,
so can we be friend? ^^
love yur icon..

Date: 2008-04-29 03:48 pm (UTC)
From: [identity profile] trickylady.livejournal.com
sure, nice to meet you.

(bows)
Page 1 of 5 << [1] [2] [3] [4] [5] >>

Profile

ebyru: (Default)
ebyru

January 2017

S M T W T F S
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
29 3031    

Most Popular Tags

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated Sep. 19th, 2017 06:48 pm
Powered by Dreamwidth Studios